poniedziałek, 9 stycznia 2017

Third.

Kylie

-Może zatańczymy Baby.- usłyszałam cichy szept. Ciepły oddech który czułam na mojej szyi sprawił, że przeszły mnie ciarki. Zapach który opanował moje nozdrza doprowadzał mnie do szaleństwa, a zachrypnięty głos uświadomił mnie kto jest autorem anonimowych wiadomości. Bieber. Odwróciłam się na pięcie i stałam twarzą w twarz z moim obecnym problemem.

-Czyli to ty mnie dręczysz Justinku ? -powiedziałam kładąc dłoń na jego ramieniu
-Nie dręczę cię Baby tylko się martwię- powiedział przybliżając się do mojej twarzy
-Muszę cię zmartwić- przerwałam - Ktoś już ma na mnie oko-wysyczałam w jego usta i  odeszłam zarzucając włosami w jego zdziwioną buźkę.
-Czy ja dobrze widziałam? Co zaszło między tobą a Justinem ?-spytała po cichu Emily
-Musieliśmy wyjaśnić pewną sprawę -wytłumaczyłam
-Chaz jestem zmęczona chce wrócić do domu -usiadłam na kolanach chłopaka 
-Dobrze Kylie możemy wrócić

Zabrałam swoje rzeczy i ruszyliśmy w stronę wyjścia. Chaz odprowadził mnie pod same drzwi, jednak chłopak zauważył że ledwo trzymam się na nogach więc wział mnie na ręce i w ślubnym stylu zaniósł mnie po schodach do pokoju. Na drzwiach znalazłam karteczke wypisaną przez moją mame.

Mamy kilka spraw do załatwienia w Nowym Jorku wrócimy po jutrze. Kochający rodzice.
PS. Pieniądze masz na koncie, mamy nadzieje że ci wystarczy i nie wydasz wszystkiego.

-Najwidoczniej będę spała sama przez kilka dni -powiedziałam zasmucona
-Przecież mogę cię odwiedzać, kiedy tylko chcesz księżniczko-przytulił mnie do siebie
-Wiem -szepnęłam -Cieszę się że cię poznałam
-Piękna muszę lecieć do domu już po 4 a jutro mamy szkołę 
-Zostań proszę -wtuliłam się mocniej w jego tors
-Zostanę księżniczko -pocałował mnie w czoło 

Rzuciłam mu parę spodenek sportowych i zwykłą bokserkę. Chłopak bez wahania zdjął swoją koszule, która odsłoniła jego umięśnione ciało. Moja twarz była wpatrzona w ten cudowny widok.

-Ślinisz się Kylie -zaśmiał się, a moja twarz momentalnie zaczęła się palić
-Zamknij się West
-Grzeczniej Grande 

Przebrałam się w łazience zakładając ulubioną pidżamę i zmyłam makijaż z twarzy.

-No i po co wy laski nakładacie to całe gówno na swoją twarz
-Żebyś się głupio pytał

Wskoczyłam pod kołdrę spoglądając na chłopaka. Po jego minie można było wyczytać że nie wie co zrobić w tej sytuacji.

-Będziesz tak siedział czy może łaskawie się położysz
-Źle się z tym czuje, poznaliśmy się kilkanaście godzin temu
-Nie proponuje Ci żebyś się ze mną przespał dosłownie, proszę cię żebyś zajął wolne miejsce w moim łóżku bo boje się zostać sama w tym dużym domu -powiedziałam z miną skrzywdzonej małej dziewczynki.
-No okey. Jeśli tego chcesz- powiedział wchodząc pod kołdrę
 Przybliżył się do mnie obejmując mnie ręką w tali wtuliłam się w niego i nie minęła chwila gdy zasnęłam. 


-Kylie. Kylie księżniczko musisz wstać, trzeba iść do szkoły -szebczał do mojego ucha
-Jeszcze minutka błagam
-Ja znam te wasze minutki daję ci okrągłą godzinę. Przyjdę tu i jeśli nie będziesz gotowa zabiorę cię w taki stanie jakim będziesz. Za godzinę piękna -machnął ręką i wyszedł 

Przetarłam niechętnie oczy i postanowiłam wziąć się w garść. Wziełam szybki prysznic i wyszykowałam się do wyjścia. Usłyszałam dzwonek do drzwi więc wiedziałam że mój kochany kolega Chaz już zawitał. 

-Już idę, minutka
-Czekam w samochodzie-krzyknął z dołu

Samochód? Wow. Prywatny kierowca chyba mi się trafił. Zgarnęłam telefon z szafki i miałam ochote wrzucić go do torby kiedy zauważyłam nie odczytaną wiadomość.

Bieber: Ten śmieć ma czelność leżeć w twoim łóżku i ty sie na to godzisz ?

 Zabije tego gnoja, jak tylko go zobaczę. Usiadłam w pięknym sportowym aucie Chaz'a i zaważyłam dosyć piękną dziewczynę na tylnim siedeniu.

-A zapomniałbym Kylie to jest Veronica moja młodsza siostra 
-Cześć miło cię poznać -podała mi dłoń
-Ciebie też-odpowiedziałam, czując wibrację mojego telefonu

Bieber: Co by powiedział ten twój kochaś, gdybym wylądował w łóżku z jego małą siostrzyczką jak myślisz Baby ?
Ja: Daj mi spokój.
Bieber: Mówiłem Ci nie podoba mi się ten Chaz
Ja: Nie pytałam Cię o zdanie
Bieber: A powinnaś
Ja: O co ci tak naprawdę chodzi Bieber ?
Bieber:  Możemy się spotkać ?



Znalezione obrazy dla zapytania justin bieber ariana
Chciałabym wiedzieć co szykuje Justin dla naszej Kylie. Mam również nadzieje że młoda West nie zostanie wykorzystana przez tego Bieber'a. Kolejny rozdział już jutro :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz