niedziela, 8 stycznia 2017

PROLOG.




Jestem Kylie. Mam 17 lat, w tym roku będę obchodzić swoją 18. Jestem 100% dziewicą, nie spożywałam nigdy alkoholu, nie paliłam nigdy papierosów i nie zażywałam nigdy żadnych środków odurzających. W tym roku postanowiłam to zmienić. Od zawsze byłam grzeczną i poukładana nastolatką, Nie narzekałam na swoje życie, lecz chciałam poznać życie moich rówieśników. Poznajcie więc moje plany z jakimi wiąże ten nowy i ostatni rok w szkole. 


Cele i plany na ostatni rok w szkole !
  1. Alkohol
  2. Papierosy
  3. Chłopaki
  4. Imprezy 
  5. Eee...zdana matura

To taki wstępny prolog nie mówię wam dużo bo nie chce zdradzać wszystkiego, ale po roku wracam z nowym opowiadaniem i mam nadzieje że zainteresuje tak samo dużą ilość osób jak we wcześniejszych Fan Fiction. Zapraszam do czytania opowiadanie 'PURPOSE'.

Znalezione obrazy dla zapytania ariana grande gif

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz